سه شنبه 21 آذر 1396 - 24 ربيع الاول 1439 - 2017 دسامبر 12
Delicious facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی خروجی PDF
کد خبر : 220026
تاریخ انتشار : 31 شهریور 1396 21:13
تعداد مشاهدات : 473

اطلاعیه شماره دو ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته 96(رشته مامايي)

اطلاعیه ی ثبت نامی دانشجویان مامایی ناپیوسته

اطلاعیه شماره دو ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته 96(رشته مامايي)

با عرض تبریک جهت موفقیت پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 96

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته می رساند ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله وبه شرح زیرصورت می گیرد :

 

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

الف) ثبت نام از طریق لینک ثبت نام دانشجویان جدید االورود  از روز  3/7/96 الی 10/7/96 برای کلیه پذیرفته شدگان انجام می گردد.

نکته  : عدم ثبت نام اینترنتی در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

جهت انجام ثبت نام اینترنتی:

ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpeg ذخیره نمایید . ضمنا"حجم (Size ) فایل نباید از  KB150 بیشتر باشد. در ارسال تصویر کارت ملی دقت فرمایید تصویر پشت و روی کارت ملی را اسکن کرده و به صورت فایل یکجا ارسال نمایید.

 

مدارک مورد نیاز:

1 –  اسکن یک قطعه عکس  جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامی کامل )

2 – اسکن  صفحه اول شناسنامه

3 – اسکن کارت ملی پشت و رو

4 – اسکن اصل یا گواهی موقت مدرک دوره کاردانی ( برای اندسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل  و یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ کاردانی با محتوی فرم شماره 7 را ارائه نمایند.)

 

5-  اسکن گواهی پایان طرح برای کسانی که طرح را گذرانده اند. و یا گواهی توقف طرح برای کسانی که در حین گذراندن طرح می باشند.

( کسانی که گواهی پایان طرح را ندارند در این قسمت برگه اعلام وضعیت بدهی به صندوق رفاه دانشجویان  را ارسال نمایند.)

 

نکته: مشخص بودن وضعیت بدهی به صندوق رفاه جهت کلیه دانشجویانی که از مزایای آموزش رایگان در دوره کاردانی استفاده نموده اند الزامی است.

 

تمام فرمهای  موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان مراجعه حضوری همراه مدارک خود تحویل دهید.

 

از اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی در معاونت آموزش (کد رهگیری)خود 5 نسخه پرینت تهیه نموده و در زمان مراجعه حضوری تحویل نمایید.

 

مرحله دوم:  مراجعه حضوری  و تحویل مدارک

 مراجعه حضوری و تحویل اصل مدارک کلیه دانشجویان از ساعت 8 صبح  سه شنبه 11/7/96 به آدرس : ساوه- شهر صنعتي كاوه- انتهاي منطقه مسكوني- خيابان ياس-دانشكده علوم پزشكي ساوه انجام می گردد.

از مراجعه در تاریخ های دیگر جدا" خودداری فرمایید.

ثبت نام حضوري طي دو مرحله معاونت آموزش و معاونت دانشجويي اقدام مي گردد:

مدارک مورد نیاز در زمان مراجعه حضوری  :(معاونت آموزش)

 

1-اصل شناسنامه و 2 سری کپی از تمام صفحات آن.

2-اصل کارت ملی و2  سری کپی بصورت پشت و رو.

3- 2 قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده

4-اصل مدرک دوره کاردانی یاگواهی موقت. ( برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل  و یا گواهی مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ کاردانی با محتوی فرم شماره 7 را ارائه نمایند.)

 تبصره1 : پذیرفته شدگان هر یک از کد رشته های تحصیلی نیمسال دوم باید فارغ التحصیل سنوات قبل باشند و یا حداکثر تا 30/11/96 فارغ التحصیل شوند.

تبصره 2: برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل مدرک کاردانی امکان پذیر نباشد لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی که در آن قید شده باشد" اشتغال به تحصیل  نامبرده مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد"  در صورتی که فرد پذیرفته شده در تاریخ مقرر فارغ التحصیل نشده باشد قبولی وی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

5-ارائه گواهی پایان خدمت لایحه طرح تامین نیروی انسانی بر حسب مورد برای پذیرفته شدگان نیمسال دوم تا  30/11/96 و یا گواهی معافیت از خدمت لایحه طرح تامین نیروی انسانی برای هر یک از پذیرفته شدگان نیمسال دوم.

6- ارائه اصل گواهینامه حداقل یک سال سابقه کار به صورت رسمی،پیمانی و یا قراردادی (کاردانهای مامایی که شاغل در طرح پزشک خانواده استانها که با استفاده از سهمیه موضوع مصوبه شصت و پنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ 14/12/95(سهمیه 40 درصد ظرفیت پذیرش دوره های روزانه پذیرفته شده اند لازم است گواهینامه حداقل یک سال سابقه کار به صورت رسمی،پیمانی و یا قراردادی را از محل اشتغال خود اخذ و به هنگام ثبت نام ارائه و نسبت به سپردن تعهد خدمت در طرح پزشک خانواده درهمان استان محل خدمت به مدت سه برابر طول تحصیل اقدام نمایند.

7- حکم  مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع و عدم همزمانی و تداخل ادامه تحصیل با ادامه خدمت طرح نیروی انسانی

8- مجوز ادامه تحصیل و تاییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه

9 - مبلغ000/5 تومان( پنج هزارتومان) به نام آموزش دانشكده علوم پزشكي ساوه

10- پرینت اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی در 5 نسخه.

11- فرم های تکمیل شده آموزش دانشگاه که توسط دانشجو از سایت پرینت شده است.

 

قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر :

مدارک لازم جهت دانشجویان مشمول سهمیه شاهد: یک قطعه عکس ، کپی کارت ملی ، کپی کارت ایثارگری خود یا والدین.

 

 

تلفن های ضروری:

1در صورت بروز مشکل در ثبت نام اینترنتی شماره 08642343395 داخلي 108 

2- در خصوص مدارک ثبت نامی  شماره داخلي 3 

3- در خصوص امور رفاهی (وام و..) شماره داخلي 1 و 2

4- در خصوص امور خوابگاه شماره داخلي 1 و 2

5- در خصوص کارت دانشجویی و تغذیه شماره داخلي 114

 

شروع کلاسهای نیمسال دوم97-96:

تاریخ 14/11/96

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در معاونت فرهنگی دانشجویی و استفاده از امکانات رفاهی مانند خوابگاه ،تغذیه و... به لینک زیر مراجعه نمایید

http://mefda.ir/service/universities/saveh

 

 


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده علوم پزشکی ساوه می باشد