جمعه 26 آبان 1396 - 28 صفر 1439 - 2017 نوامبر 17
Delicious facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی خروجی PDF
کد خبر : 203097
تاریخ انتشار : 3 اسفند 1395 10:44
تعداد مشاهدات : 493

مدیریت خدمات پشتیبانی

مدیریت خدمات پشتیبانی
معرفی:

مدیریت خدمات پشتیبانی از مباحث بنیادی مدیریت منابع در سازمان های امروزی بوده و نقش پررنگ و تأثیرگذاری در شکل گیری و فرجام فرآیندهای اصلی ، ظهور و بروز ظرفیت ها و بهبود عملکرد سازمان ایفامی کند. رسالت مدیریت خدمات پشتیبانی سیاست گذاری و اقدام در جهت ارائه خدمات پشتیبانی به منظور پیشبرد اهداف دانشگاه و صرفه جویی منطقی و بهینه در هزینه ها و توسعه خدمات پشتیبانی و رفاهی به کلیه واحدهای تابعه دانشگاه هست. افزایش و بهبود مستمر خدمات پشتیبانی همواره موجبات افزایش انگیزه کارکنان و درنهایت باعث ارتقاء بهره وری سازمان می شود .

شرح وظایف مدیریت پشتیبانی:

  1. كسب دستورالعمل های لازم درزمینه امور پشتيباني از معاونت توسعه مديريت و منابع. 
  2. اجراي دستورالعمل ها در مورد مشخصات و حدود بهاي اقلام تداركاتي و ارائه راهنمایی لازم در مورد بودجه تداركاتي واحدهاي تابعه. 
  3. بررسي و تعيين سيستم انبارداري مناسب و نظارت بر استقرار آن . 
  4. نظارت بر امر نگاهداري و حفاظت كالا و امور تداركاتي واحدها. 
  5. نظارت بر كار متصديان و كاركنان و رانندگان و همچنين نظارت بر امور تعمیرگاه های تحت سرپرستي. 
  6. نظارت بر بررسي ميزان استهلاك و مصرف قطعات و لوازم یدکی ، سوخت و روغن و غيره.نظارت بر خريد تداركات و بررسي اسناد كارپردازان به منظور تأمین لوازم موردنیاز واحدها. 
  7. پیش بینی نيازهاي واحدها ازنظر وسایل،تجهيزات و برآورد هزينه خريد و حمل آن ها در قالب برنامه ها و دستورالعمل های مربوطه. 
  8. كنترل و نظارت در تنظيم و نگهداري حساب ها و دفاتر اجناس موجود در انبار. 
  9. نظارت بر حفظ و حراست ساختمان ها،تأسیسات،تلف خانه و وسایل موجود آن ها. 
  10. نظارت بر انجام امور مربوط به تعمير ،تنظيف ساختمان ها ،وسایل اداري،تأمین سوخت، روشنايي. 
  11. نظارت بر حسن اجراي وظايف دبيرخانه و بايگاني. 
  12. تهيه و تنظيم گزارش های لازم جهت مقامات مسئول. 
  13. شركت در جلسات اداري مربوطه. 
  14. تنظيم و تدوين شرايط و مفاد قراردادهاي امور خدماتي ،تجهيزاتي و ... 
  15. سیاست گذاری براي سيستم ترابري دانشگاه و ساماندهي طرح استراتژيك اداره خدمات. 
  16. انجام كار كارشناسي معاملات عمده دانشگاه. 
  17. نظارت بر عملکرد فني نقليه. 
  18. پالايش آناليز آمار اتومبیل های دانشگاه و هماهنگ نمودن با دارايي. 
  19. نظارت بر عملكرد رانندگان و سامان بخشي به مأموریت های برون شهری. 
  20. نظم بخشی به مأموریت های درون شهری و ارائه خدمات به درس سمینارها و همایش ها. 
  21. پالايش نيروهاي خدماتي و معرفي به واحدهاي تابعه دانشگاه. 
  22. نظارت بر عملكرد شرکت های خدماتي. 
  23. پيگيري امور رفاهي کارکنان خدماتي. 
  24. پيگيري امور جاري حوزه مديريت امور عمومي. 
  25. سیاست گذاری و پيگيري خريد اتومبيل براي دانشگاه. 
  26. پيگيري پلاك گذاري اتومبیل های دانشگاه. 
  27. برنامه ریزی مزايده خودروها و پيگيري امور مربوطه. 
  28. پالايش اتومبیل های اسقاطي و برگزاري مزايده آن ها . 
  29. نظارت بر مصرف سوخت اتومبیل ها. 
  30. تهيه و برنامه ریزی سوخت جايگزين در شرايط بحراني. 
  31. هماهنگي و همكاري با واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص اردوهاي فرهنگي تفريحي. 
  32. كنترل و نظارت بر ورود و خروج پرسنل حوزه مربوطه. 
  33. نظم بخشی و جمع آوری اضافه کار پرسنل و پيگيري امور مربوطه تا حصول نتيجه. 
  34. سامان بخشي و استقرار متقاضيان استفاده از مهمانسراها. 
  35. كنترل و نظارت برچك ليست شرکت های خصوصي طرف قرارداد خدمات تكثير و ... 
  36. پيگيري كميسيون ماده 2 دارايي مربوط به دانشگاه (خریدوفروش و انتقال)
  37. تشكيل تعاوني مسكن براي کارکنان ستاد و پيگيري امور مربوطه. 
  38. تهيه و توزيع غذاي پرسنل ستاد. 
  39. انجام ساير امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق. 
  40. انجام خدمات به سازمان های خارج از دانشگاه مثل استانداري-ستاد تبليغات ،نفوس و مسكن و كه با توجه به كمبود شديد راننده و اتومبيل با برنامه ریزی مدون و دقيق بدون وقفه خدمات رسانی انجام می شود نقل و انتقالات ملزومات سنگين واحدهاي تابعه و امور مربوط به حوزه ستاد توسط اين مجموعه برنامه ریزی انجام می شود


پيوستها


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده علوم پزشکی ساوه می باشد