سه شنبه 4 مهر 1396 - 6 محرم 1439 - 2017 سپتامبر 26
Delicious facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی خروجی PDF
کد خبر : 96922
تاریخ انتشار : 10 فروردین 1395 9:41
تعداد مشاهدات : 1784

معاونت آموزشی تحقیقات و دانشجویی فرهنگی

معرفی:

نام و نام خانوادگی : دکترحمید رضابرادران عطار مقدم 

مدرک تحصیلی : دکترای اپیدمیولوژی

رتبه علمی در گروه : دانشیار

تلفن ثابت :

فاکس : 

ایمیل آکادمیک:


شرح وظایف:

الف- وظایف عمومی

1.      ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آئین نامه های ابلاغی از سوی رئیس موسسه به واحدهای ذیربط و پیگیری و نظارت برحسن اجرای آن؛

2.      تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل ها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذیصلاح برای تصویب؛

3.      ارائه گزارش های توجیهی لازم به رئیس موسسه درخصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر؛

4.      پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمت های مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست موسسه؛

5.      نظارت بر واحدهای وابسته به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها؛

6.      برنامه ریزی، تنظیم فعالیتها و پیشنهاد بودجه سالیانه معاونت ذیربط مطابق با اولویتهای موسسه؛

7.      همکاری باسایر معاونتها جهت حسن اجرای برنامه های موسسه؛

8.      انجام سایر امور محوله از سوی رئیس موسسه.

 

ب) وظایف اختصاصی:

1.      اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه سیاستها، مقررات و فرآیندهای آموزش و تحصیلات تکمیلی موسسه؛ منطبق بر قوانین، مصوبات، مقررات و آئین نامه های اجرایی مربوطه با رویکرد گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی؛

2.      برنامه ریزی امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی با همکاری واحدهای ذیربط و نظارت برحسن اجرای وظایف واحدهای وابسته و اجرای برنامه ها و فعالیت های آموزشی هر دانشکده و ارزیابی آن و ارائه گزارش لازم به هیأت رئیسه؛

3.      پایش و ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان و اعضای هیأت علمی و مدیران آموزشی واحدهای مختلف در هر نیمسال وانعکاس آن به ریاست دانشگاه و اعلام نتیجه ارزیابی به اعضای هیأت علمی؛

4.      اجرای دوره های کوتاه مدت آموزشی و ضمن خدمت؛

5.      برنامه ریزی جهت تأمین امکانات و تخصیص اعتبار لازم جهت تعامل علمی – آموزشی حوزه و دانشگاه و ایجاد زمینه مناسب جهت نیل به علم دینی و علوم انسانی اسلامی؛

6.      برنامه ریزی آموزشی موسسه در راستای سند چشم انداز، نقشه جامعه علمی و آمایش سرزمین؛

7.      اهتمام به برگزاری دوره های توانمندسازی و دانش افزایی؛

8.      ارزیابی و بازنگری محتوای سرفصل ها به منظور به روز رسانی، کارآمدی اعضای هیأت علمی موسسه، غنا بخشی و ارزش مداری و ارائه پیشنهاد لازم به وزارتین حسب مورد؛

9.      برنامه ریزی برای ارتقای مهارتهای علمی – تخصصی دانشجویان جهت ورود به جامعه؛

10.  نظارت و ارزیابی فرآیند اجرایی شدن نقشه جامع علمی کشور در موسسه با هماهنگی وزارت متبوع؛

11.  تبصره: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می تواند نسبت به تعیین سایر وظایف مرتبط با معاونت مذکور، مطابق با ضوابط و مقررات مربوطه اقدام نماید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده علوم پزشکی ساوه می باشد