سرپرست اداره منابع فیزیکی و طرح های عمرانی:

۱۰ پروژه عمرانی دانشکده علوم پزشکی ساوه در حال ساخت است

۰۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۷ کد : ۲۷۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۶۱
سرپرست اداره منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: از ۱۳پروژه عمرانی دانشکده در سال ۹۹ تعداد ۳ مورد ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی در حال ساخت است.
۱۰ پروژه عمرانی دانشکده علوم پزشکی ساوه در حال ساخت است

به گزارش وب دا ساوه، سید محمد مهدی ذگردی سرپرست اداره منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشکده علوم پزشکی ساوه در خصوص پروژه های احداثی و در حال ساخت گفت: اعتبار مالی تعدادی از پروژه‌های عمرانی دانشکده از سوی خیرین سلامت شهرستان بوده و هزینه ساخت دیگر پروژه‌ها از محل اعتبار وزارت بهداشت تأمین شده است.
وی افزود: از 10 پروژه عمرانی در حال ساخت، 3 مورد آن شامل آی.سی.یو کرونا بیمارستان شهید مدرس، ساختمان مرکز تحقیقات سلامت اجتماعی و مهارت آموزی و آموزش حرفه ای (SDH) و آموزشگاه بهورزی ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مراحل ساخت و بهره برداری آن به اتمام رسیده است.
ذگردی ساخت بیمارستان 250 تخت خوابی را از پروژه‌های بزرگ در حال ساخت دانشکده عنوان کرد و ابراز داشت: انجام این پروژه از مرداد ماه سالجاری آغاز و خاک برداری آن به اتمام رسیده و در حال آماده سازی برای اجرای فوندانسیون است.
سرپرست اداره منابع فیزیکی و طرح های عمرانی به سایر پروژه هایی دانشکده اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: دانشکده پرستاری و مامایی توسط خیر بزرگ حاج براهیم عسگریان در گروه صنعتی کاوه در حال احداث است و از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر در 3 بلوک در حال اجراست، همچنین آزمایشگاه غذا و دارو در خیابان ثلاث که توسط خیر نیک اندیش مرحوم حاج حسین رحماندوست نیز اهدا شده، در حال پیگیری روند اجرایی است.
وی در خصوص فعالیت های انجام شده و در حال پیگیری بیمارستان گفت: در بیمارستان شهید مدرس زیرسازی و آماده سازی 2 عدد دستگاه اکسیژن ساز که توسط همکاران تجهیزات پزشکی خریداری شده است انجام و اورژانس تنفسی در حال فعالیت بیمارستان با ظرفیت 20 تخت خواب که از بخش اداری به بخش درمانی تبدیل شده از دیگر برنامه های پیگیری شده این واحد بوده است و در حال حاضر در حال تعمیر آشپزخانه بیمارستان هستیم.
وی ادامه داد: افزایش ظرفیت تخت های بیمارستان امام رضا (ع) از 32 به 64 تخت خواب در حال طراحی توسط مشاور است و کارهای اولیه اجرایی پروژه در حال احداث ساختمان امحا پسماند بیمارستانی در حال پیگیریست.
ذگردی در آخر از به پایان رسیدن کارهای اجرایی پایگاه 115 زاویه که کار مشترک خیرین، شهرداری و دانشکده بوده است خبر داد و گفت: پروژه احداث 14 پانسیون بیمارستان امام رضا (ع) پیشذفت خوبی داشته است و امسال با قوت بیشتری روند اجرایی خود را طی کرده است، همچنین قابل ذکر است که داروخانه ای در زرندیه توسط یکی از خیرین گرانقدر پیگیری و احداث شده است.

کلید واژه ها: طرح عمرانی پروژه بیمارستان دانشکده پرستاری زرندیه


نظر شما :