فراخوان مناقصه عمومی
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات روز سه شنبه تاریخ 11 / 09 / 1399 می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : تا ساعت 15 روز سه شنبه تاریخ 18 / 09 / 1399
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد : تا ساعت 14 روز یکشنبه تاریخ 30 / 09 / 1399
زمان بازگشایی پاکت ها: ساعت 13 ظهر روز دوشنبه تاریخ 01 / 10 / 99 سالن جلسات ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه
مهلت اعتبار پیشنهادات : ساعت 15 روز یک شنبه مورخ 21 / 10 / 1399
میزان سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ 950 , 312 , 965 , 2 ریال (دو میلیارد و نهصد و شصت و پنج میلیون و سیصد و دوازده هزار و نهصد و پنجاه ریال ) ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل سه ماه و یا واریز وجه نقد به شماره حساب 4001112906378116 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (( شبا 400100004001112906378116ir )) با شناسه واریز 982123822100074001112906378116 به نام دانشکده علوم پزشکی ساوه : ضمانت نامه و یا فیش واریزی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 30 / 09 / 1399 به آدرس ساوه میدان مادر ابتدای خیابان جمهوری ساختمان شماره یک ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه کد پستی 76651 – 39196 تحویل اداره پشتیبانی وامور رفاهی گردد. فایل pdf ضمانت نامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی وامور رفاهی 08648501142- تماس فکس 08642223488 یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.ir و یا به پایگاه ملی مناقصات به ادرس http://iets.mprog.ir مراجعه فرمائید اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934- 021 دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
نظر شما :