در اولین جلسه هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی ساوه در سال ۱۴۰۲ تصویب شد:

افزایش سه برابری ظرفیت تسهیلات اقامتی شمال کارکنان دانشکده

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۳۴۵۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۵۰
به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ اولین جلسه هیئت رئیسه در سال جدید با حضور سرپرست دانشکده، معاونین و سایر اعضاء در سالن جلسات دانشکده برگزار شد.

در این جلسه دکتر محمود کریمی ضمن تشکر از حضور مدیران و کارکنان دانشکده در راهپیمایی روز قدس، به موضوع کمبود پزشک به ویژه پزشکان متخصص تا سه سال آینده اشاره کرد و بر ضرورت آمادگی لازم برای مواجهه با چالش‌های احتمالی آن تاکید نمود.

افزایش سه برابری ظرفیت تسهیلات اقامتی شمال ویژه کارکنان دانشکده، همچنین تقدیر از زحمات کلیه کارکنان به صورت کلی با واریز وجه نقد در روز کارمند از مصوبات این جلسه بود. همچنین مقرر شد از ۵ درصد از کارکنان نمونه هر گروه شغلی در مناسبت‌های ویژه آنان تقدیر بعمل آید. 

در پایان این جلسه با اهداء لوح و هدیه از "بهرام صیدی" دبیر طرح سلامت نوروزی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده جهت اجرای موفقیت آمیز طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲ قدردانی شد.

همچنین در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات دکتر "مرتضی همت" دبیر سابق هیئت رئیسه "رهبر بختیاری" رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی با حفظ سمت به عنوان دبیر جدید هیئت رئیسه دانشکده معرفی شد.

کلید واژه ها: مصوبات هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی ساوه هیئت رئیسه


نظر شما :