فراخوان مناقصه
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات روز شنبه مورخ 06 / 10 / 1399 می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : تا ساعت 15 روز پنج شنبه مورخ 11 / 10 / 1399
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد : تا ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 23 / 10 / 1399
زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 24 / 10 / 1399 سالن جلسات ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه
مدت زمان اعتبار پیشنهادات تا ساعت 15 روز شنبه مورخ 18 / 11 / 1399
میزان سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ 000 , 814 , 464 ریال ( چهارصد و شصت و چهار میلیون و هشتصد و چهارده هزار ریال ) ضمانتنامه بانکی با اعتبارحداقل سه ماه و یا واریز وجه نقد به شماره حساب 4001112906378116 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شبا 400100004001112906378116 IR با شناسه واریز 982123822100074001112906378116 به نام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه : پاکت الف تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 23 / 10 / 99 به آدرس ساوه میدان مادر ابتدای خیابان جمهوری ساختمان شماره یک ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه تحویل اداره امور پشتیبانی رفاهی گردد
کد پستی76651 - 39196 و فایل pdf ضمانت نامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی وامور رفاهی 08648501142- تماس فکس 08642223488 یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.irو یا به پایگاه ملی مناقصات به ادرس http://iets.mprog.ir مراجعه فرمائید اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934- 021 دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768
نظر شما :