مناقصه عمومی یک مرحله ای خرید مراقبتهای اولیه سلامت
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات روز یکشنبه تاریخ 07 / 10 / 1399 می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : تا ساعت 15 روز چهارشنبه تاریخ 10 / 10 / 1399
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد : تا ساعت 14 روز دوشنبه تاریخ 22 / 10 / 1399
زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 10 صبح روز سه شنبه تاریخ 23 / 10 / 99 سالن جلسات ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه
مهلت اعتبار پیشنهادات : ساعت 15 روز چهار شنبه مورخ 15 / 11 / 1399
میزان سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ 335 , 659 , 848 , 1 ریال ( یک میلیارد و هشتصد و چهل و هشت میلیون و ششصد و پنجاه و نه هزار و سیصد و سی و پنج ریال ) ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل سه ماه و یا واریز وجه نقد به شماره حساب 4001112906378116 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران شبا 400100004001112906378116ir با شناسه واریز 982123822100074001112906378116 به نام دانشکده علوم پزشکی ساوه : ضمانت نامه و یا فیش واریزی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 22 / 10 / 1399 به آدرس ابتدای خیابان جمهوری - ساختمان شماره یک ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه کد پستی 76651 – 39196 تحویل اداره پشتیبانی وامور رفاهی تحویل گردد . و فایل pdf ضمانت نامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود .
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی وامور رفاهی 08648501142- تماس فکس 08642223488 یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.irو یا به پایگاه ملی مناقصات به ادرس http://iets.mprog.ir مراجعه فرمائید اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934- 021 دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768
نظر شما :