مدیریت بهتر بیماران کرونایی ساوه با افتتاح ICU بیماران تنفسی بیمارستان مدرس

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۰ کد : ۴۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۵۸
در جریان سفر استاندار مرکزی به شهرستان ساوه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت، با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ساوه، بخش اورژانس و مراقبت های ویژه بیماری های تنفسی بیمارستان شهید مدرس افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش وب دا ساوه به نقل از ایسنا، در جریان سفر استاندار مرکزی به شهرستان ساوه که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت، با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ساوه، بخش اورژانس و مراقبت های ویژه بیماری های تنفسی بیمارستان شهید مدرس افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

دکتر مصری رئیس علوم پزشکی ساوه امروز 16 شهریورماه، در حاشیه آئین افتتاح این بخش گفت: بخش اورژانس و تریاژ، ایزوله تنفسی و بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مدرس، ویژه کرونا، که در زمینی به مساحت 355 متر ساخته شده و دارای 18 تخت است و با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال برای عملیات عمرانی و اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال جهت تامین تجهیزات پزشکی، ایجاد شده، امروز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

وی افزود: با راه اندازی این بخش که ظرفیت آن تا 23 تخت قابل ارتقا است، امید است بتوانیم نیازهای فصول پاییز و زمستان در رابطه با پذیرش بیماران کرونایی را مدیریت کنیم و این بخش بتواند بار بر دوش بیمارستان چمران را در این خصوص کاهش دهد.

کلید واژه ها: استاندار مرکزی اورژانس مراقبت ویژه بیمارستان شهید مدرس بیماری تنفسی کرونا


نظر شما :