بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۹ کد : ۴۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۹۰
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگیدانشجوییی دانشکده علوم پزشکی ساوه طی بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" به ساحت پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگیدانشجوییی دانشکده علوم پزشکی ساوه طی بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" به ساحت پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»
می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش کنند در حالی که خدا کامل کننده نور خود است، گرچه کافران خوش نداشته باشند. (آیه ۸ سوره صف)
اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در انتشار کاریکاتور موهن نسبت به پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم، و توهین به ارزش های اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان، قلب موحدان عالم را جریحه دار کرد.
به فرموده مقام معظم رهبری این حرکت در این برهه ی زمانی میتواند، نیز به انگیزه ی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند. ملّتهای مسلمان بویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه ی حسّاس، باید هرگز دشمنی های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.
این عمل کینه توزانِ ضد اسلام، نشان از عمق عناد و کینه شرارت بار دستگاه های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه اسلامی داشته و نشان از فریب کاری آن مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه ها به ویژه ادیان الهی دارد.
آنان با این عمل و سکوت و تأیید دولت های جنایتکار غربی، در اندیشه تضعیف اسلام و ایجاد جنگ های بین ادیان و مذاهب هستند.
و لذا بدینوسیله اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) به شدت محکوم کرده و از همه دانشگاه های جهان اسلام و آزادگان جهان نیز دعوت می نماییم، این اقدام صهیونیستی نشریه فرانسوی را محکوم نمایند

کلید واژه ها: بیانیه اهانت رهبری


نظر شما :