خیر حوزه سلامت ساکن خارج از کشور از پروژه های مشارکتی خود در دانشکده علوم پزشکی ساوه بازدید نمود

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۰:۴۲ کد : ۵۱۹۳ اخبار و رویدادها اخبار خیرین
تعداد بازدید:۹۹
خیر حوزه سلامت دکتر علی جراحی‌زاده از پروژه مشارکتی خود در ساخت ستاد مرکزی فوریت های پزشکی و اورژانس بانوان شهرستان ساوه بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه  18 اردیبهشت ماه 1403، دکتر علی جراحی زاده با همراهی رئیس دانشکده، جمعی از معاونین و مدیران، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان ساوه از پروژه های مشارکتی ایشان در دانشکده بازدید نمود.

دکتر علی جراحی زاده از خیرین بنام شهرستان است که تعامل سازنده و موثری با دانشکده علوم پزشکی ساوه در ساخت مرکز جامع سلامت شهرک فجر داشته است. وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با پرسنل این مرکز از نزدیک گفتگو و در جریان امور قرار گرفت و از آنها جهت خدمت‌رسانی موثر تقدیر نمود.

شایان ذکر است وی پس از مرکز جامع سلامت شهرک فجر، در حال حاضر در ساخت مرکز ستاد فوریت‌های پزشکی و اورژانس بانوان دانشکده نیز مشارکت نموده است. این مرکز با ۱۶۰۰مترمربع زیربنا در چهار طبقه با پیشرفت فیزیکی۵۰ درصدی درحال احداث می باشد.

وی طی یک بازدید از پروژه درحال ساخت مرکز ستاد فوریت‌های پزشکی و اورژانس بانوان دانشکده  از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی و احداث قرار گرفت و از عوامل اجرایی این پروژه نیز تقدیر نمود.

در پایان طی یک جلسه‌ با حضور رئیس دانشکده، معاونین و جمعی از مدیران و با ارائه گزارش توسط دکتر امیر قادی پاشا رئیس دانشکده و اعلام اولویت‌ها و نیازهای دانشکده، ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت و مشارکت آنان در ساخت پروژه‌ها، از دکتر علی جراحی زاده تجلیل و تقدیر بعمل آمد.


نظر شما :