پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی

۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۸ کد : ۵۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۰۴
دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه، روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به پرسنل زحمتکش و ساعی فوریت های پزشکی و اورژانس دانشکده تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی

به گزارش وب دا ساوه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی فرارسیدن 26 شهریور ماه، روز فوریت های پزشکی و اورژانس را به پرسنل زحمتکش و ساعی فوریت های پزشکی و اورژانس دانشکده تبریک گفت.
 
متن پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
 
۲۶ شهریور ماه روز فوریت های پزشکی و اورژانس، روز خدمت رسانی، عشق ورزی و احترام به انسان هاست. امروزه با افزایش شیوع روند بیماری منحوس کووید-19 در کشور و همچنین بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی نقش اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستان و به طبع آن خدمات شایسته و بدون شائبه شما در طول شبانه روز و در شرایط و محیط های مختلف بیش از هر زمان دیگری آشکار است که این تلاش ها مایه آرامش و دلگرمی مردم عزیزمان است.
 
زحمات، از خودگذشتگی و ایثارتان در حفظ و حراست از سلامتی انسان ها ستودنیست. اینجانب روز ملی فوریت های پزشکی و اورژانس را به تمامی خدمت گزاران این عرصه به ویژه همکاران گرانقدرمان در اورژانس و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه که به صورت شبانه روزی در جبهه مقدم مبارزه با کرونا در تلاش هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان؛ توفیق، سلامتی و بهروزی را برایتان خواستارم.

کلید واژه ها: فوریت پزشکی اورژانس


نظر شما :