نشست هم اندیشی رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با پرسنل بیمارستان شهید مدرس

۱۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۹ کد : ۵۵۰۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۵۲
دکتر امیر پاشا رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه طی نشستی با پرسنل بیمارستان شهید مدرس به بحث و تبادل نظر پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ دکتر امیر قادی پاشا رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به همراه معاونین، جمعی از مدیران، نماینده نهاد رهبری در دانشکده، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت طی نشستی با پرسنل بیمارستان شهید مدرس به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست رییس دانشکده ضمن قدردانی و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل، بر اهمیت مقوله خدمت رسانی و ارتقای سطح کیفی این خدمات به شهروندان، تاکید نمود.

شایان ذکر است در ادامه این نشست ضمن بیان مشکلات و مسائل مربوط به حوزه  درمانی، مسئولین دانشکده به ارائه راهکار و پیشنهاداتی در این خصوص پرداختند.

​​​​رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن اشاره به پیشرفت ساخت پروژه بیمارستان جایگزین مدرس با امضا تفاهم‌نامه سه‌جانبه و مشارکت خیر حوزه سلامت حاج ابراهیم عسگریان، شرکت مادر تخصصی و خیرین سلامت کشور گفت: این اقدام بزرگ با پیگیری و تلاش های مکرر بوجود آمده است، بیمارستان در حال ساخت زیرساختی برای آموزش و جذب دانشجویان رشته های پزشکی می باشد.

وی از دانشکده علوم پزشکی ساوه به عنوان اولین مرکز دارای پارک و فناوری در مراکز غیر استانی نام برد.

در پایان 


نظر شما :