بازدید امام جمعه شهرستان ساوه از بیمارستان شهید مدرس

۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۵ کد : ۵۶۰۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۹۲
امام جمعه شهرستان به همراه رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه از بیمارستان شهید مدرس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳  امام جمعه شهرستان به همراه رییس دانشکده و اعضا هیئت رییسه و جمعی از مدیران با حضور در بیمارستان مدرس از بخش های مختلف بازدید نمودند.

 در این بازدید دکتر قادی پاشا رئیس دانشکده ضمن اشاره به افتتاح دستگاه آنژیوگرافی قلبی در هفته پیش رو گفت: به زودی دستگاه آنژویوگرافی قلبی که اهدایی سازمان بهداشت جهانی می باشد در بیمارستان مدرس افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بیمارستان شهید مدرس جزو معدود بیمارستانهایی است که دارای دستگاه آنژیوگرافی قلبی است و ظرفیت پذیرش بیمار از شهرهای همجوار نیز با وجود این دستگاه امکان پذیر می‌شود.

دکتر رحیمی امام جمعه شهرستان نیز ضمن قدردانی از همت و تلاش مسئولین و مدیران و پزشکان جهت پیگیری، تامین و خدمت رسانی به مردم، قول مساعدت جهت همکاری و پیگیری مشکلات را با رییس دانشکده در میان نهاد.
   
رئیس دانشکده در ادامه این بازدید از افتتاح چندین پروژه بهداشتی و پایگاه اورژانس طی هفته آینده خبر داد که با بهره برداری امکان خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش میسر می‌گردد.

در پایان طی جلسه ای، امام جمعه شهرستان از تلاش شبانه‌روزی مسئولین دانشکده و پزشکان بیمارستان مدرس ضمن قرائت دعا و اشاره به ایام غدیر، تشکر کرد و گفت: از اهل بیت بخواهیم دست ما و شما را بگیرید و عاقبت همه را ختم بخیر بگرداند و آرامش و سلامتی را به اعضا دانشکده علوم پزشکی و  مردم شهرستان ساوه بازگرداند. 

دکتر رحیمی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان از جمله داروخانه، بخش مردان، جراحی، اورژانس و.... با بیماران نیز گفتگو کرد.


نظر شما :