دیدار رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با رئیس دادگستری شهرستان ساوه به مناسبت هفته قوه قضائیه

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۶ کد : ۵۷۵۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۶
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با رئیس دادگستری شهرستان ساوه به مناسبت هفته قوه قضائیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۶ تیر ماه ۱۴۰۳ دکتر امیر قادی پاشا رئیس دانشکده به همراه جمعی از مشاورین، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان ساوه  و مدیر روابط عمومی به مناسبت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلابی با رئیس دادگستری شهرستان ساوه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار  قادی پاشا رئیس دانشکده با تبریک هفته قوه قضائیه از زحمات رئیس  دادگستری شهرستان ساوه در جهت رفع مشکلات مردم و تعامل نزدیک با دانشکده در حوزه سلامت قدردانی کرد.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و تلاش‌های قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ و والایی برخوردار است و تعامل این سازمان با دانشکده علوم پزشکی ساوه و  همکاری در برخورد با متخلفان در زمینه  پزشکی، دارویی و غذایی موجب ایجاد امنیت و آرامش و ارائه بهتر خدمات در جامعه می‌شود.

ابوالحسن شریفی رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: سلامت و امنیت دو گوهر ارزشمند هستند که سلامت شهروندان ساوجی از طریق پیشرفت ها و دستاوردهای دانشکده علوم پزشکی ساوه به ثمر رسیده است.

در ادامه این دیدار درخصوص پروژه  درحال ساخت جایگزین بیمارستان شهید مدرس و مراحل ساخت آن توسط خیر بزرگوار آقای عسگریان و همکاری شرکت مادر تخصصی و وزارت بهداشت بحث و تبادل نظر شد و در پایان از همکاری و مساعدت رئیس دادگستری شهرستان ساوه با دانشکده علوم پزشکی با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.


نظر شما :