دیدار رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با دادستان به مناسبت هفته قوه قضائیه

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۰ کد : ۵۷۵۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۶۳
به مناسبت هفته قوه قضاییه رئیس دانشکده با دادستان شهرستان ساوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۶ تیر ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته قوه قضاییه رئیس دانشکده به همراه معاون درمان، مشاورین و رئیس بیمارستان مدرس با دادستان شهرستان ساوه دیدار و گفتگو کرد.
 
دکتر قادی پاشا ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، هماهنگی بیشتر حوزه سلامت با دادستانی را برای حفظ و ارتقای سلامت مردم، مفید دانست و گفت: نقش دادستانی در همراهی با حوزه سلامت در تامین امنیت سلامت شهروندان مهم است.

رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه ضمن تشریح اهم اقدامات، دستاورد های دانشکده بیان داشت: توجه به زیرساخت‌های دانشکده جهت ارتقا به دانشگاه از مهمترین دغدغه‌های مدیران و مسئولان دانشکده علوم پزشکی ساوه می‌باشد که در این راستا می توان به ۴۰  پروژه‌ درحال ساخت و پویایی دانشکده در این زمینه اشاره کرد.

در ادامه مشاوران رئیس دانشکده به تشریح جزئیات اقدامات و برآورد هزینه و زمان اتمام پروژه ها پرداختنه و افزودند: به لطف خداوند تا امروز اقدامات موثری در این خصوص در دانشکده علوم پزشکی ساوه رقم خورده است و تا آبان ماه به همت خیر گرانقدر حاج ابراهیم عسگریان بتن ریزی پروژه بیمارستان به پایان می رسد و الباقی آن طی دو سال آینده به مرحله افتتاح خواهد رسید.

در پایان با اهدا لوح از زحمات دادستان شهرستان جهت مساعدت و همکاری با دانشکده تقدیر بعمل آمد.


نظر شما :