مراسم گرامیداشت جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد

۱۵ تیر ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۱ کد : ۵۸۲۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۹۹
مراسم گرامیداشت جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته های کارشناسی پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، فناوری اطلاعات سلامت ورودی سال ۱۳۹۸ و کاردانی فوریت‌های پزشکی ورودی سال ۱۴۰۱ دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳ جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده با حضور  دکتر «مرتضی همت» معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی، دکتر رحمانی و دکتر مصلح اعضا هیئت علمی، مدیر فرهنگی دانشجویی، روابط عمومی و نماینده حراست در محل تاریخی عمارت حاکم برگزار شد.

ابتدای این مراسم با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی آغاز و سپس دکتر همت ضمن عرض تبریک به دانشجویان و خیر مقدم به میهمانان گفت: فارغ‌التحصیل شدن به معنای فراغت از تحصیل و علم‌آموزی نیست بلکه شروعی تازه برای رشد و تعالی انسان در مقاطع بالاتر تحصیلی و شغلی است.

وی با اشاره به شروع به تحصیل دانشجویان از محل دانشکده در شهر صنعتی کاوه تا پایان تحصیل در پردیس را حاصل پیگیری مجدانه مسئولین دانشکده جهت تعالی، رشد و پیشرفت دانست.

 در ادامه این مراسم با خاطرات‌گویی دانشجویان، اجرای سرود زورخانه ای، خواندن سوگند نامه، اهدای لوح به دانش آموختگان و پذیرایی مراسم خاتمه یافت.

شایان ذکر است در میان این مراسم با حضور معاون آموزش دانشکده، مدیران و دانشجویان فارغ‌التحصیل در مسجد حضرت فاطمه(س) آرا دور دوم انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری به صندوق رای انداخته شد.


نظر شما :