مدیر راهبری، پایش و امور استانهای سازمان غذا و دارو:

کار مردم اول دولت، آخر دولت نمی شناسد/ رضایتمندی ارباب رجوع دغدغه همه دولتها

۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۹ کد : ۶۰۶۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۴
مدیر  راهبری، پایش و امور استانهای سازمان غذا ودارو در جلسه قطب منطقه ۶ کشوری در ساوه ضمن تاکید بر پیگیری جدی فعالیتها گفت: کار مردم اول دولت، آخر دولت نمی شناسد و رضایتمندی ارباب رجوع دغدغه همه دولتها است.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه به نقل از رسانه غذا و دارو، دکتر عباس مهدیزاده در این جلسه که با حضور معاونان، مدیران اداره نظارت بر دارو  مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک،زنجان، البرز، قزوین، قم، خمین برگزار شد اظهار داشت:  در این نشست ها علاوه بر دسته بندی دستاوردها، چالش ها و راهکارهای پیشنهادی، پتانسیل های موجود در معاونت های غذا و داروی قطب ها شناسایی می شود و با استفاده از خرد و توان جمعی برنامه بهتری برای سازمان طرح ریزی می گردد.


 وی با بیان اینکه قطب ۶ با برخورداری از  شرکت های بسیار زیاد داروسازی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی در کنار فعالیت مراکز تخصصی و پژوهشی دانشگاهی این حوزه به عنوان قطب مهم و اثرگذار کشور شناخته می شوند که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، سالانه ارز آوری قابل توجهی بدنبال دارند.


 مدیر  راهبری، پایش و امور استانهای سازمان غذا و دارو: با بیان اینکه درصد بسیار بالایی از فرآورده های سلامت در این قطب تولید می شود؛ گفت: محصولات این مناطق از ظرفیت و قدرت رقابت بالایی با محصولات مشابه خارجی برخوردار بوده اما باید موانع و قوانین گمرکی و صادراتی کشور  در این بخش اصلاح و روان سازی شود.


 به گفته دکتر مهدیزاده در این نشست در خصوص چالش های دارویی، هماهنگ سازی سیاستهای اجرایی و نظارتی و اتخاذ تدابیر مشترک و ارتقا تعاملات درون و برون سازمانی در مدیریت فرآورده های سلامت محور در منطقه ۶ آمایش کشوری تبادل نظر گردید.


نظر شما :