بازدید نماینده شهرستان های ساوه و زرندیه از پروژه های خیرساز بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی جایگزین مدرس و مرکز قلب

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۳ کد : ۶۱۱۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۲۵
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه به همراه جمعی از مسئولان با بازدید از  پروژه های خیرساز مرکز قلب و بیمارستان جایگزین مدرس در جریان میزان پیشرفت و مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۳ نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه با حضور در هیئت رییسه دانشکده علوم پزشکی ساوه به همراه رئیس دانشکده و جمعی از معاونین و مدیران درخصوص ارتقا بهداشت و درمان شهرستان ساوه و زرندیه بحث و تبادل نظر کرد.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سید الشهدا و اسماعیل هنیه رهبر  جنبش حماس مقاومت اسلامی، از مسئولین و دست اندرکاران دانشکده علوم پزشکی ساوه درخصوص توجه به زیر ساخت های بهداشت و درمان قدردانی کرد.

حجت الاسلام سبزی افزود: جذب متخصص،  تامین مالی برای دانشکده علوم پزشکی ساوه علاوه بر رضایتمندی مردم، گامی موثر برای تبدیل دانشکده به دانشگاه است که این امر با درنظر گرفتن منابع پایدار، مولد‌سازی میسر می گردد که در کنار آن حضور خیرین حوزه سلامت و مساعدت وزارت بهداشت شایان توجه می‌باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز  شهادت هنیه رهبر مقاومت جنبش حماس را به حضار تسلیت عرض نمود.
 وی ضمن ارائه عملکرد دانشکده علوم پزشکی ساوه در حوزه بهداشت و درمان، با قدردانی از مساعدت های نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه جهت پیشبرد اهداف بهداشتی و درمانی، پیگیری لازم جهت حل مسایل و مشکلات بیمارستان های ساوه و زرندیه و مساعدت در  پیشبرد پروژه های بهداشتی را اقدامی مهم در ارائه بهتر خدمات به مردم نام برد‌.

دکتر قادی پاشا با تاکید بر کسب رتبه یک بیمارستان شهید مدرس در اعتبار بخشی تصریح کرد: در تیرماه ۱۴۰۳ این بیمارستان توسط یک تیم ارزیابی کشوری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد راستی آزمایی قرار گرفت که ضمن بررسی نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته و نمرات کسب شده و جمع بندی نظرات تیم نظارتی در نهایت، بیمارستان شهید مدرس موفق به کسب رتبه یک برتر شده است که این رتبه را مرهون تلاش رئیس بیمارستان، معاونین، مدیران و پرسنل محترمی می دانم که به صورت شبانه روز در این اقدام بزرگ با ما همراه شدند.

در ادامه این جلسه کارشناس مشارکت های اجتماعی دانشکده گزارشی از پروژه های فعال دانشکده ارائه کرد که در این میان می توان به پروژه های عظیم مانند بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی، مرکز قلب تا پایگاه اورژانس و مراکز جامع سلامت آوه، خشکرود، رازقان و دوزج و زنجیره سرما  .... را نام برد که اسکلت پروژه بیمارستان تا آبان ماه با مشارکت خیر حوزه سلامت حاج علیرضا عسگریان به اتمام می رسد و در پروژه هایی با پیشرفت بالای ۸۰ درصد مانند طرح توسعه امام رضا( ع )، سلف سرویس مرکزی پردیس دانشگاهی ، پایگاه فوریت های پزشکی شهری سرداران و زنجیره سرما به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

در پایان جلسه نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه به همراه جمعی از مسئولان با بازدید از  پروژه های خیرساز مرکز قلب و بیمارستان جایگزین مدرس در جریان میزان پیشرفت و مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.


نظر شما :