استاندار استان مرکزی از پروژه خیرساز بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شهرستان ساوه بازدید کرد

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۳ کد : ۶۲۰۳ اخبار و رویدادها اخبار خیرین
تعداد بازدید:۴۸۹
فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی به همراه فرماندار شهرستان ساوه، سرپرست معاونت بهداشت و جمعی از مدیران دانشکده، نماینده خیر حاج ابراهیم عسگریان از پروژه خیرساز بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۳،  فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی به همراه فرماندار شهرستان ساوه، سرپرست معاونت بهداشت و جمعی از مدیران دانشکده، نماینده خیر حاج ابراهیم عسگریان از پروژه خیرساز بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بازدید کردند.

 شایان ذکر است این پروژه به مساحت ۲۷۵۰۰ مترمربع و در ۶طبقه،  که درسال ۱۳۹۸  با بودجه دولتی شروع شد و با توجه به کمبود اعتبارات و روند کند پیشرفت از سال ۱۴۰۲ تحویل خیر شد و با مشارکت ۶۵ درصدی گروه صنعتی شیشه کاوه «حاج ابراهیم عسگریان» روند سریعتری را به خود گرفته و اکنون ۱۷ درصد پیشرفت داشته و پیش بینی می‌شود تا آبان ماه سقف طبقات تکمیل و به مراحل نازک کاری برسد.

این بیمارستان با توجه به وجود پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و مجاورت با آن، با عنوان یک بیمارستان آموزشی درمانی و جایگزین بیمارستان مدرس مدنظر گرفته شده است که در دو و نیم سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


نظر شما :