پیام رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۴ کد : ۶۲۱۴ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۷۸
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه در پیامی روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه دکتر امیر قادی پاشا  پیامی روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را تبریک گفت متن پیام وی بدین شرح است:

لزوم مشارکت مردمی در ارتقاء خدمات نظام سلامت امری مسلم و اجتناب‌ناپذیر است و اساساً بدون مشارکت عمومی و مردمی، امکان توسعه، رشد و تعالی نظام سلامت یک کشور امکان‌پذیر نیست.

 سازمان‌های مردم ‌نهاد و خیرین می‎توانند با ورود به مباحث مختلف اجتماعی از جمله سلامت اقدامات اثرگذاری در تحقق رویکرد اجتماعی کردن سلامت با پشتوانه‌های نظری و علمی داشته باشند. چنانکه تا کنون سمن‌ها وخیرین نیک‌اندیش به ‌عنوان یاوران دانشگاه علوم پزشکی ساوه نقش موثری در همراهی جهت درمان بیماران و توانمند سازی خانواده ها و ارتقا سلامت داشته دارند.

اینجانب ۲۲ مرداد، روز جهانی تشکل‌ها و مشارکتهای اجتماعی را خدمت همه فعالان مدنی و تشکل‌های اجتماعی و تمامی کسانی که به رسم مکتب والای اسلام با اندیشه نیک، مهرورزی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در تمامی شرایط یاری‌گر همنوعان خویش در راستای تعالی خدمات سلامت همراه و همگام با مسئولین با گشاده دستی و مناعت طبع حوزه سلامت را همراهی نموده‌اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان آرزوی سلامتی و بهروزی مسئلت می‌نمایم.

دکتر امیر قادی پاشا
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه


نظر شما :