پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به مناسبت فرا رسیدن روز کارمند

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۰ کد : ۶۳۴۱ اخبار و رویدادها تبریک و تسلیت
تعداد بازدید:۳۶
دکتر امیر قادی پاسا در پیامی، فرارسیدن چهارم شهریورماه، روز کارمند را به همه کارمندان به ویژه کارمندان مجموعه دانشکده علوم پزشکی ساوه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، پیام تبریک رئیس دانشکده به شرح زیر است:

"چهارم شهریور ماه فرصت مغتنمی است برای قدردانی و تجلیل از انسان‌های شایسته و متعهدی که با هدف والای خدمت، گره از مشکلات مردم می‌گشایند و رشد و توسعه کشور به فعالیت آنان گره خورده است.

ارتقای کیفیت خدمات، فعالیت‌های علمی و آموزشی بدون همت و تلاش بی‌دریغ کارمندان ممکن نیست و تعالی دانشکده به عنوان کانون علم، پژوهش و فناوری در گروی مشارکت فعال و موثر آنان است.

دانشکده علوم پزشکی ساوه قدردان تلاش شبانه‌روزی کارمندانی است که همدلانه و مسئولانه برای پیشبرد ماموریت‌ها و اهداف دانشکده خدمت می‌کنند و فعالیت‌های آنان در حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت و دستیابی به اهداف بزرگ این مجموعه و در نهایت ارتقای سلامت جامعه است.

 اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، برای یکایک همکاران خود در خانواده بزرگ دانشکده علوم پزشکی ساوه آرزوی سعادت و سلامت دارم و موفقیت آنان را از خداوند بزرگ خواستارم.

دکتر امیر قادی پاشا
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه


نظر شما :