مناقصه عمومی یک مرحله ای اجرای عملیات احداث خانه بهداشت روستای یاتان شهرستان ساوه
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات روز یکشنبه مورخ 26 / 11 / 1399 می باشد .
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : تا ساعت 14 روز شنبه مورخ 02 / 12 / 1399
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد : تا ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 12 / 12 / 1399
زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 13 / 12 / 1399 سالن جلسات ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه
مهلت اعتبار پیشنهادات : ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 11 / 01 / 1400
میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 476 , 063 , 192 ریال ( صد و نود و دو میلیون و شصت و سه هزار و چهار صد و هفتاد و شش ریال ) ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل سه ماه و یا واریز وجه نقد به شماره حساب 4001112906378116 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (( شبا 400100004001112906378116 ir )) با شناسه واریز 982123822100074001112906378116 به نام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه . ضمانت نامه و یا فیش واریزی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 12 / 12 / 1399 به آدرس ابتدای خیابان جمهوری ساختمان شماره یک ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه تحویل اداره پشتیبانی و امور رفاهی گردد کد پستی 391967665 و فایل pdf ضمانت نامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی و امور رفاهی48501142 - 086 فکس 42223488 – 086 تماس یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.irو یا به پایگاه ملی مناقصات به ادرس http://iets.mprog.ir مراجعه فرمائید اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934- 021 دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768
نظر شما :