جوابیه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه با موضوع سرویس ایاب و ذهاب کارمندان

۰۴ مهر ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۹ کد : ۶۶۱۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۷۵۵
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه طی جوابیه ای به انتشار خبری با موضوع سرویس ایاب و ذهاب کارمندان پاسخ داد.

پیرو درج پیام یکی از  کانال‌های شهرستان زرندیه با موضوع سرویس ایاب و ذهاب کارمندان شبکه بهداشت و درمان زرندیه و بیمارستان امام رضا(ع)، توضیحات سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت استحضار و تنویر افکار عمومی ارسال می گردد. خواهشمند است نسبت به درج آن اقدام فرمایید.

با توجه به دوری محل کار از محل زندگی پرسنل و بسیاری موارد دیگر رئیس و مدیران سازمان‌ها را مجاب می‌نماید تا از سرویس ایاب و ذهاب استفاده نمایند و این امکان را برای پرسنل و کارکنان خودشان فراهم کنند تا بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر در محل کار خویش حضور یابند و  این امر در افزایش بازدهی پرسنل تاثیر مثبت خواهد داشت.

مسئولان بهداشت و درمان شهرستان زرندیه نیز بر  این موضوع واقف اند و آنچه برای شما چالش و مشکل تلقی گردیده، نیاز به صبر و بردباری دارد و در حال حاضر نیز در دست بررسی می‌باشد.

برقراری سرویس ایاب وذهاب کارمندان اگر چه ازتکالیف دستگاه‌های دولتی من جمله شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرندیه می باشد لکن مستلزم طی مراتب قانونی از جمله برگزاری مناقصه از طریق سامانه و دیگر تشریفات می باشد که البته درحال انجام است ولی به دلیل شرایط خاص جغرافیایی شهرستان زرندیه وپراکندگی زیرمجموعه مورد اقبال پیمانکاران واجدشرایط قانونی قرار نمی گیرد. 


با این حال مجموعه مدیریتی شبکه در تلاش است تا مشکل مذکور را پیگیری و از طرق قانونی حل نماید.


نظر شما :