اطلاعیه شماره ۳ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۴۰۳-۴۰۴

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۱ کد : ۶۸۶۲ اخبار و رویدادها دانشجویان
تعداد بازدید:۷۵۴
اطلاعیه اداره آموزش در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۳ صادر گردید.

(این اطلاعیه صرفاً جهت آگاهی و آمادگی پذیرفته شدگان از نحوه ثبت نام صادر گردیده  و زمان ثبت نام (آنلاین و حضوری)متعاقباً ازطریق همین سایت اعلام می گردد)

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت؛

پذیرفته شدگان محترم کنکور سراسری (ورودی مهر و بهمن) اطلاع داشته باشند که کلیه مراحل ثبت نام این دانشکده براساس زمانبندی جدول ذیل بصورت الکترونیکی و سپس حضوری خواهد بود. لذا با مطالعه دقیق این اطلاعیه، ثبت نام را مطابق مراحل ذیل بصورت کامل انجام دهید. تلاش شده عمده سوالات شما پاسخ داده شود؛ چنانچه سوال خاصی بجز این موارد برای شما پیش آمده است حتما از طریق تماس با کارشناسان واحد مربوطه پاسخ را دریافت نمائید، طبعاً کارشناسان سایر واحدها نخواهند توانست پاسخ کاملی به سوال شما داشته باشند.

تلفن های تماس کارشناسان حوزه ثبت نام آموزش

خانم رفعتی

08648503122

خانم طالبی

08648503125

خانم باغچقی

08648503124

خانم پناهی

08648503206

خانم گازر

08648503128

خانم عرب

08648503126

مراحل ثبت نام:

  1.  ثبت نام آنلاین(غیرحضوری)

پس از ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی که طی اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد، ابتدا بر روی لینک مربوطه کلیک کرده سپس شماره داوطلبی را بعنوان نام کاربری و کد ملی را به عنوان کلمه عبور، وارد نموده و مراحل ثبت نام را به ترتیب و بطور کامل را دنبال نمائید.

اقدامات لازم قبل از شروع ثبت نام اینترنتی

 پذیرفته شدگان قبل از آغاز ثبت نام اینترنتی اسکن کلیه مدارک و فرم های درخواستی را  با مشخصات جدول ذیل تهیه و از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری نمایند.

حجم فایل از 400 کیلوبایت بیشتر نباشد

فایل آپلودی باید حداقل در ابعاد 15* 20 پیکسل باشد

 

 

 

 

نکته 1: بدلیل امکان اشکال در اسکن اسناد ارسالی بهتر است اسکن ها را همچنان نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز به دانشگاه ارائه نمائید.
نکته 2:
 بمنظور جلوگیری از اتلاف وقت تا حد امکان از ارسال تصویر مدارکی که با دوربین گوشی همراه تهیه نموده اید خودداری فرمایید و اگر فایل ها از طریق گوشی تهیه می کنید از اپ Camscanner استفاده کنید و از کیفیت فایل ارسالی مطمئن شوید. (چنانچه تصاویر بی کیفیت ارسال نمائید ثبت نام شما تائید نخواهد شد)

مدارک مورد نیاز جهت اسکن

1- عکس 4*3
2- مدارک شناسایی:  شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت (در صورت وجود)
3- مدارک تحصیلی: دیپلم، ریزنمرات سه ساله، پیش دانشگاهی و ریز نمرات پیش دانشگاهی (ویژه نظام قدیم)
 

4- فرم های ارسالی از سوی سازمان سنجش

فرم شماره 1 (دانلود)

فرم شماره 2 (دانلود)

فرم شماره 4 (دانلود)

فرم شماره 8 (دانلود)

فرم شماره 16 (دانلود)

فرم شماره 19 (دانلود)

 

 

دانشجویان پس از تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی بایستی فرم "نهایی ثبت نام اینترنتی" را دانلود و پرینت نموده و همراه داشته باشند و در آخرین مرحله، تکمیل شده­ی این فرم را به اداره آموزش دانشکده خود تحویل دهند.

نکته 3: آقایان قبل از شروع ثبت نام ، جهت دریافت معافیت تحصیلی مطابق مراحل ذیل اقدام نمایند. 

اقدامات لازم درخصوص دریافت معافیت تحصیلی (ویژه آقایان)

 پذیرفته شدگان محترم آقا که فاقد کارت پایان خدمت می باشند؛ می بایست از طریق مراجعه به پورتال جامع نظام وظیفه (sakha.epolice.ir) نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود با رعایت دقیق نکات ذیل اقدام نمایند.

  1. در طی مراحل ثبت درخواست، نام دانشگاه را "دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه" با کد 259369 انتخاب نمائید.
  2. پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی، هنگام درخواست مقطع تحصیلی را "لیسانس پزشکی" انتخاب نمائید.
  3. توجه داشته باشید ثبت درخواست معافیت شما بعد از پرداخت هزینه در سایت سخا تکمیل می شود، در صورت عدم پرداخت هزینه، معافیتی از سوی نظام وظیفه برای شما صادر نمی شود.
  4. دانشجویان انصرافی حتما بایستی معافیت تحصیلی دانشگاه قبلی خود را باطل و سپس برای این دانشگاه معافیت تحصیلی مجدد درخواست نمایند.
  5. پذیرفته شدگان ورودی مهر تاریخ شروع به تحصیل را 01/08/1403 و پذیرفته شدگان ورودی بهمن تاریخ شروع به تحصیل را 01/11/1403 ثبت نمایند.
  6. پذیرفته شدگان ورودی بهمن که تاریخ اخذ دیپلم آنها سال 1402 و ماقبل می باشد؛ بایستی حتما دفترچه اعزام به خدمت را پست کرده باشند.

پس از ثبت نهایی درخواست معافیت، سامانه سخا برای شما "فرم تائید اولیه شرایط مشمول" صادر می نماید که بایستی این فرم را در سامانه ثبت نام الکترونیکی دانشگاه بارگذاری نمائید. توجه داشته باشید معافیت تحصیلی دانش­آموزی خود را در سامانه ثبت نام اینترنتی دانشکده بارگذاری ننمائید.  

اقدامات لازم در خصوص ثبت نام در سامانه درخواست تائیدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی

در این مرحله از ثبت نام دانشجویان بایستی با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir نسبت به درخواست تائیدیه و سوابق تحصیلی اقدام نمائید.

  • نظام آموزشی 6-3-3 درخواست تاییدیه و سوابق تحصیلی
  • نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی تاییدیه دیپلم و پیش دانشگاهی

در مرحله دریافت کد پیگیری، کلیه اطلاعات واردشده و بانکی همراه با کد پیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی ظاهر می شود  با کلیک روی دکمه «چاپ اطلاعات»، این صفحه را چاپ کرده و ثبت نام الکترونیکی بارگذاری نمائید.

 در درخواست تائیدیه با مشخصات ذیل در سامانه صورت پذیرد:

استان استعلام گیرنده: مرکزی

نوع استعلام گیرنده: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

استعلام گیرنده: دانشکده علوم پزشکی ساوه

  1. ثبت نام حضوری( پس از تکمیل شدن ثبت نام آنلاین جدول زمان بندی ثبت نام حضوری از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.)

آدرس محل ثبت نام حضوری: ساوه - بلوار شهدای خلبان بالاتر از دادگاه عمومی و انقلاب پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه

ثبت نام اینترنتی

متعاقبا اعلام خواهد شد

ثبت نام حضوری

متعاقبا اعلام خواهد شد

شروع کلاس ها

متعاقبا اعلام خواهد شد

 

 

 

 

 

 

لطفا به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. ثبت نام شما زمانی "پایان یافته" تلقی می شود که کلیه اقدامات، فرم ها و مراحل ثبت نام (آنلاین و حضوری) را تکمیل کرده باشید و تبعات بعدی عدم تکمیل هر یک از مراحل ثبت نام به عهده دانشجو خواهد بود. 
  2. مسئولیت صحت و کیفیت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن می گردد.
  3. بدون اقدام درخصوص گواهی تائیدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی مدارک متوسطه (کلیه پذیرفته شدگان) و معافیت تحصیلی (ویژه آقایان) ثبت نام شما قطعی نبوده و بمنزله انصراف شما تلقی خواهد شد.
  4. "کارنامه سبز" صرفا جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب جهت پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی آن هستید؛ ایجاد نمی نماید. همچنین هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبداء) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید.
  5. بمنظور پیشگیری از سوالات و تماس های مکرر خانواده ها به اطلاع می رساند که برای دانشجویان در ترم اول تحصیل به هیچ عنوان انتقال یا مهمانی میسر نخواهد بود. براساس آیین نامه های آموزشی هرگونه درخواست مهمانی، انتقال و یا تغییر رشته در صورت کسب موافقت دانشگاه مبداء و مقصد پس از گذراندن حداقل یک نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.
  6. ارائه خوابگاه به دانشجویان براساس دستورالعمل های مشخص صورت می گیرد لذا حضور پیش از موعد شما تاثیری در کسب خوابگاه نخواهد داشت. تاکید می شود که حضور زودتر دلیلی برای رزرو یا اخذ خوابگاه های با شرایط بهتر نیست.
  7. پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ «گواهی اشتغال به تحصیل» جهت ارائه به محل کار والدین، سازمان های بیمه گر و ... می باشند
     می بایست پس از ثبت نام، اخذ شماره دانشجویی و انتخاب واحد درخواست خود را از طریق کارشناسان آموزش رشته ثبت و پیگیری نمایند
    .
  8. دانشجویانی که بصورت مازاد ظرفیت (شهریه پرداز) پذیرفته شده اند بعد از اتمام کامل ثبت نام، فرایند پرداخت شهریه را می بایست از طریق کارشناس رشته خود دنبال نمایند.

مراجعه به اطلاعیه دانشکده

پذیرفته شدگان محترم؛ پس از تکمیل ثبت نام الکترونیک می بایست جهت ثبت نام حضوری مطابق اطلاعیه هایی که متعاقباً اعلام می گردد به دانشکده علوم پزشکی ساوه مراجعه نمایند. مجددا تاکید می گردد عدم تکمیل ثبت نام الکترونیک و یا عدم مراجعه در زمان ثبت نام حضوری به منزله انصراف تلقی می گردد و کلیه تبعات ان بر عهده خود دانشجو خواهد بود.

 

جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها در کانال معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی به آدرس @mefda_saveh در پیام رسان ایتا عضو شوید.


نظر شما :