مناقصه عمومی یک مرحله ای مدیریت و ارائه خدمات مربوط به انجام کلیه امور تاسیساتی
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات روز سه شنبه مورخ 10 / 01 / 1400 می باشد .
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 16 / 01 / 1400
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد : تا ساعت 14 روز شنبه مورخ 28 / 01 / 1400
زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت 10 صبح روز یک شنبه مورخ 29 / 01 / 1400 سالن جلسات ستاد دانشکده علوم پزشکی ساوه
مهلت اعتبار پیشنهادات : ساعت 14 روز دو شنبه مورخ 20 / 02 / 1400
میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 217 , 953 , 470 ریال ( چهارصد و هفتاد میلیون و نهصد و پنجاه و سه هزار و دویست و هفده ریال ) ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل سه ماه و یا واریز وجه نقد به شماره حساب 4001112906378116 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (( شبا 400100004001112906378116 ir )) با شناسه واریز 982123822100074001112906378116 به نام دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه . ضمانت نامه و یا فیش واریزی تا پایان وقت اداری روز شنبه 28 / 01 / 1400 به آدرس ابتدای خیابان جمهوری ساختمان شماره یک ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه تحویل اداره پشتیبانی و امور رفاهی گردد کد پستی 391967665 و فایل pdf ضمانت نامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی و امور رفاهی48501142 - 086 فکس 42223488 – 086 تماس یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.irو یا به پایگاه ملی مناقصات به ادرس http://iets.mprog.ir مراجعه فرمائید اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934- 021 دفتر ثبت نام : 88969737 و 85193768
نظر شما :